sobota, 9 czerwca 2012

Zepsuł się..

Niestety, ale mój komputer się zepsuł.. Ogółem karta graficzna w nim.. Niestety, ale nie jest on dobry do użytku.. Szczęście, że mam laptopa *,*
Jakoś staram się na nim wyrobić w grze ;/ chodź muli niemiłosiernie.. Bądźcie wyrozumiali i nie spamujcie opisów co 2 minuty lub mniej. To naprawdę wkurza a co najgorsze  - muli mi laptopa i przez to uniemożliwiacie mi grę.. Także postarajcie się tego unikać bo nie znoszę czegoś takiego .. po prostu takie osoby wywalam ze znajomych bez powrotu..

Laptop na prawdę muli także przygotujcie się na to, że posty będę pisała rzadko bynajmniej tydzień, jeśli to potrwa dłużej- napisze o tym notkę .. także będziecie o tym wiedzieć. Mimo to, jakieś tam notki będę pisała.. Ale niestety bez jakichkolwiek zdjęć. Myślę, że zrozumieliście wszystko w tym poście także.. Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz