wtorek, 5 czerwca 2012

Zawieszenia.

Zawieszam konkurs. Niestety, ale gdy wyłączałam MSP ( po nim zawsze komputer się muli) to tak mi zamuliło, że notatnik się wyłączył ;/ a nie pamiętam kto miał ile pkt. Wszystko miałam tam zapisane, ale przepadło ;c
No cóż, nie da się cofnąć czasu - przepraszam wszystkich za to, bo już zbieraliście sobie punkty poprzez dorabianie mi punktów a tu - zawieszenie konkursu. Wiem jak się czujecie i jest mi strasznie przykro. Z pewnością zrobię jeszcze jeden taki konkurs, ale w tym momencie po prostu nie. Jeszcze raz pragnę was wszystkich przeprosić, ale to nie moja wina, z komputer mi tak zawsze muli jak tylko wyłączę grę. To raczej wina przeciążonego serwera na MSP. Spróbujcie jakoś się z tym pogodzić - wiem, że nie będzie łatwo i możecie mnie obwiniać, ale nie da się jak już mówiłam cofnąć czasu - chodź bym chciała. Punktów nie pamiętam a gdy pisałam wam na chat i zapisywało mi się to na poczcie to i tak to niczego nie zmieni - nie zapisałam końcowych punktów, które uzyskaliście później niż na początku, niektórym to nawet nie napisałam bo zliczałam, ale no cóż.. wypadki chodzą po ludziach - mi też się zdarza. Przepraszam za kłopot !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz