wtorek, 5 czerwca 2012

KONKURS !

Organizuję konkurs w trosce o moje fame.Ostatnio zauważyłam, że stoją one w miejscu a inni powoli zaczynają mnie wyprzedzać w rankingu znajomych. Polega na tym, że ten, kto 1  zdobędzie 10 tys. pk ten wygra ! Miejsc jest oczywiści kilka. Ale 1 miejsce jest  z najlepszymi nagrodami także warto zawalczyć Oczywiście nie chodzi mi o takie "prawdziwe" 10 tys fame ale o to, ze każdą rzecz uznaję wg. siebie.
TABELA ZA CO ILE DAJE PK :
graf - w zależności ile daje fame wasz graf
love it do pokoju/artbook/look - 100 pk.
obejrzenie filmu i ocenienie 5/5 - 210 pk
prezent z listy - 2.000 pk
NAGRODY
1 miejsce - 2 prezenty z listy, ciuch, włosy, 3 dodatki, love it do pokoju/artbook/look, graf
2 miejsce - 1 prezent z listy lub 2 prezenty z mojej szafy, włosy, ciuch, love it do pokoju/artbook/look, graf
1 dodatek
3 miejsce - wybrany prezent z mojej szafy, włosy, graf, love it do artbook/look/pokoju

Konkurs trwa do 16 czerwca. Zależy ile osób się zgłosi ! Zgłoszenia piszcie na maila gry.
W razie pytań piszcie ! A grafy, oglądnie filmów - wszystko robicie wtedy, jak jestem na msp. Jak mnie nie ma to nie zaliczam jak ktoś da lub obejrzy coś ! ZAPRASZAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz