środa, 6 czerwca 2012

Wywiad z 10sek ; )

Dziś zrobiłam wywiad z 10sek ; ) czyli chłopakiem, który ma 22 lv i znajduje się na 2 stronie w rankingu.
A teraz pytania, które zadałam mu i jego odpowiedzi :
domi6421 - Skąd wiesz o MSP ?
10sek ; ) - Reklama *o*
domi6421 - Czy kiedykolwiek myślałeś, że znajdziesz się na 2 stronie w rankingu ?
10 sek ; ) - Nie, szczerze nigdy x dd Na początku się bawiłem po prostu na moim pierwszym koncie w wyprzedzeniu kumpli, a potem byłem 7.
domi6421 - Kto najbardziej Ci pomaga z fame ?
10sek ; ) - Szymon (tzw. Szymeek14) Ponieważ zajmuje się moim kontem kiedy mnie nie ma lub nie mam czasu
domi6421 - Skąd wzięła się twoja nazwa ?
10sek ; ) - Od spamu na MSP ( 10 sek ) ; dd
domi6421- Kto twoim zdaniem nie jest uczciwy na pierwszej stronie w rankingu ?
10sek ; ) - Sasuke i ja to wiem : ) Nie wykonalne by zdobywać 500 tys dziennie.
domi6421 - Kto twoim zdaniem na pierwszej stronie w rankingu jest najbardziej pomocny ?
10sek ; ) - Haha xd, AnanaseQ dla mnie, bo ona wymyśliła coś takiego jak "Filmy 10 sek" xd

I to na tyle, Bay <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz