wtorek, 15 maja 2012

O laurka006

Nie no to już przegięcie ! Miałam jej nie wysmarowywać na tym blogu no ale inaczej się chyba nie da...
Napisała na swoim nowym blogu i wg. gdzie tylko popadnie, że jestem odgapiarą i sciągnęłam od niej konkurs, który wcześniej był organizowany na tym blogu, gdy jeszcze z nią go prowadziłam.
A co ona niby nie odgapiła od Uli (AnanaseQ) konkursu? Napisała mi, ze to co innego.. Bo co bo hasło wymyśliła inne ? -,- nie jeden zrobił sobię taki konkurs a ona na mnie.. sama zgapiła od Uli konkurs...

A pozatym niestety muszę to powiedzieć.. dlaczego wyrzuciłam ją z bloga ?
Bo jest oszustką i jest nieuczciwa.. W jej konkursie wygrałam 2 prezenty z listy i 2 z jej szafy...
Co mi dała ? Dała mi 1 prezent z listy ! I jeszcze się sprzeczała. A miała mi 2 wysłać... No ale cóż.. Taka ona jest.. I co niby ja sciagnęłam od niej konkurs ? No chyba ją coś grzeje za mocno albo ona tak ma -,-
No więc to jest żałosne.. Ogar laureczka006

PS niżej macie konkurs ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz