środa, 23 maja 2012

O Jade30

No więc zrobiłam konkurs.. Kto obejrzy mi 5 filmów dostanie dodatek, 10 włosy, 15 ciuch i dodatek..
Ona dziś do mnie napisała, że obejrzała mi filmy.. A ja patrzę, patrzę i kasa mi nie przybyła. Wczoraj miałam 30.800 równiutko. W tym momencie mam 3.818 no więc o co chodzi ? Potem groziła mi, wyzywała i inne rzeczy tego typu.. Jeszcze ona do mnie, ze ja oszukuje.. Sama oszukała a na mnie mówi :D .. Śmieszna dziewczynka. Potem nie pisała nic.. Bo napisałam jej, że z pewnością ona mnie oszukała więc nie mamy o czym rozmawiać. Nie odezwała się.. Czyli miałam rację.. No pewna tego jestem bo kasa mi nie przybyła za tej jej rzekomo 15 filmów obejrzanych -,- ..
A tu macie fotkę z naszej rozmowy.. Taki urywek :
(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)
Kliknęłam na nią by ją zgłosić i co ? I pisze : " Przykro nam, nie możesz tego zrobić. Zostałeś zablokowany przez tego użytkownika, co uniemożliwia Ci obejrzenie jego profilu"
No i sami widzicie.. Nie wiem w jakim trzeba być stanie żeby pisać takie głupoty..
Mam nadzieję, że zgłosicie ją dla mnie bo ja niestety tego nie mogę zrobić -,- Co za ...
Po prostu ręce opadają.. Dobrze.. Koniec tematu na dziś.. Papatki ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz