piątek, 6 kwietnia 2012

Konkurs !

Ogłaszam wielki konkurs.Ogłaszam konkurs!
Zasady :
Mówisz narysować na komputerze lub ręcznie rysunek misia < 3 . Ma być sweet ! :D
Możecie też ściągnąć misia z internetu i ozdobić go dowolnymi ozdobami ;p  .
Jak się zgłosić ?
Aby się zgłosić wysyłasz maila mi na Movie Star Planet, że się zgłaszasz i dasz lub dałeś już grafa, bo musisz mi go dać.
Gdzie wysłać pracę ?
Pracę wysyłacie na maila mid6421@onet.pl lub po prostu link obrazka mi na pocztę na Movie Star Planet.
Jeśli pracę wysyłasz mailem, zadbaj o to aby w treści wiadomości znalazł się twój nick z gry.
Nagrody:
1 miejsce - prezent z listy do 400 starcoins, ciuch, love it do pokoju, obejrzę 1 film
2 miejsce - włosy, dodatek, spodnie lub spódnica, love it do pokoju, graf
3 miejsce - włosy, dodatek, love it do pokoju
Wszyscy inni, którzy się zgłoszą dostaną dodatek. Zapewniam, że nie będą to okulary za 20 $ .
Co oceniam ?
Oceniam pomysłowość, wykonanie i sposób. Czyli jak pracę zrobicie, jakie będą na niej ozdoby i inne rzeczy tego typu. Od razu mówię, że nie musisz narysować (jeśli rysujesz i taki sposób wybierasz) jakoś specjalnie pięknie. Ja patrze na to czy w pracę jest "włożone serce".
Pytania ?
Jeśli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości itp. proszę pisać do mnie ma maila na grę.
PRZYPOMINAM !
Aby się zgłosić musicie dać mi grafa i napisać maila, że się zgłaszacie i dacie lub daliście już grafa.
I na rysunku lub jeśli wysyłasz mailem musi być twój nick z gry w treści maila lub na rysunku !


Nie zapominajcie o żadnej zasadzie. I proszę się mnie nie pytać, jak zrobić, jak się zgłosić, ponieważ tutaj wszystko jest napisane. Jeśli nie pamiętasz co należy zrobić wróć do góry.
Na pracę czekam do około 10 kwietnia. Zapraszam do brania udziału, każdy coś dostanie ale są atrakcyjne nagrody.!
Pozdrowienia, Domi6421.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz